הפריית מחשבה תחילה = הצלחה
top of page

הפריית מחשבה תחילה = הצלחה

החברות מסביב כבר אימהות, את מוזמנת לעוד ברית, מגיעה לעוד ביקור של "אחרי לידה", ובכל פעם מרגישה את הכאב חזק יותר. האכזבה שאת לא מצליחה לעשות משהו כל כך פשוט, טבעי, כמו כולן, פשוט להיכנס להריון... את עושה כל מה שנדרש, בדיקות, טיפולים, הלכת לשיאצו, ניסית דיקור, רפלקסולוגיה, את מזריקה אינסוף הורמונים ש"יתקנו" לך את הרירית, שיעודדו את השחלות שלך לשתף פעולה, וזה פשוט לא קורה.

ואת מתמודדת עם תופעות לוואי מורכבות ולא פשוטות (במיוחד אצל נשים שעוברות סבבים רבים של טיפולים הורמונאליים בזה אחר זה) לתרופות הפריון שעל האישה ליטול, ובוודאי שגם הליך שאיבת הביציות מגופך והשתלת עובר ברחם אינם נעימים,

אבל...הכאב הפיסי הוא בדרך כלל החלק הקל של ההתמודדות עם טיפולי הפריון.

סבל פיסי הוא רק חצי הסיפור, מקרים של קושי בהשגת הריון בדרך כלל מלווים במתח נפשי גבוה, אצל האישה ולעיתים קרובות גם אצל הגבר.

המתח, הציפייה, התנודות בין תקווה לייאוש, גובים מחיר וכך יוצא שעבור רוב הנשים הבוחרות לנסות הפרייה חוץ גופית מדובר בהליך שבשמחה היו מוותרות עליו, אם ניתן היה.

המחיר הנפשי שאת משלמת, יכול להיות הגורם המרכזי והעיקרי לזמן הממושך של הטיפולים שאינם נושאים פרי (בטן), והתסכול שהולך וגדל מפעם לפעם, מוליד בתוכך אמונות חדשות לגבי עצמך, לגבי היכולת שלך להיות "כמו כולן", ופשוט להיכנס להריון וללדת. האמונה פוחתת, הפחד והחרדות משתלטים על כל חלקה טובה, ומה שאת בעצם לא יודעת, זה שאלה הם בסופו של דבר המכשולים הגדולים ביותר שחוצצים בינך ובין שני קווים בבדיקת הפלסטיק המייאשת הזו.



תת המודע שלך הוא "הבוס הגדול" האמיתי בתוך כל הסיפור הזה, הוא ששולט עלייך, אל ההתנהגות שלך, על המחשבות שלך, האמונות והתקווה. לצד טיפול בבעיות הפיזיות, אל תשכחי את "הבוס הגדול", ברגע שתטפלי בו ותשחררי את המחסומים שהצטברו בתוכך, גם מגבלות פיזיות לא יוכלו לעצור אותך. הפריית מבחנה, מתחילה בהפריית המחשבה.

אני רוצה להזמין אותך להיכרות עם תת המודע שלך, ולהפרות את התודעה שלך להצלחת המטרה והגשמת חלומך הגדול, להפוך לאמא.

הכל מתחיל שם, עמוק בתוך תת המודע שלנו, שינוי תודעתי, תיכנות מחודש של תת המודע (nlp), מחולל פלאים, חולל עבורי את הפלא, ועכשיו תורי להעביר את הקסם אלייך...

מזמינה אותך לשיחת יעוץ ללא עלות כדי להכיר מקרוב את השיטה שלי "הפריית ההצלחה".

מחכה לך ...

איריס

bottom of page